Často kladené dotazy
Připravili jsme odpovědi na nejčastější dotazy týkající se elektronické dálniční známky a doplnili je o užitečné informace.
Musíte vyčkat na potvrzovací e-mail, který bude informovat o aktivaci dálniční známky.
Platnost můžete ověřit v našem systému kontroly platnosti.
Potvrzení o platnosti obdržíte, až když bude částka připsaná na náš účet; tento proces může trvat až 3 dny.
Elektronická dálniční známka je nepřenosná mezi motorovými vozidly. V případě prodeje vozidla zůstane elektronická dálniční známka platná pro původní vozidlo.
Elektronickou dálniční známku nelze převádět mezi jednotlivými vozidly. Pokud však potřebujete změnit samotnou SPZ vozidla při její ztrátě, zničení nebo odcizení, je to možné. Stačí, když nám svůj požadavek zašlete na [email protected] společně s kopií technického průkazu, který tuto skutečnost dokazuje, a novou SPZ.
V případě, že uděláte na našem portálu duplicitní objednávky, ve kterých se překrývá datum platnosti, náš systém je automaticky aktivuje tak, aby jejich platnost navazovala. Tato funkce platí i v případě, že u nás děláte první objednávku, která překrývá současný termín platnosti; i v takovém případě je známka aktivována tak, aby platnosti navazovaly.